miercuri, 25 martie 2009

Trei pentru un scop. Bun.

>
Cotidienele (ca sa nu zic ziarele zilnice) Adevarul, Cotidianul (acum se intelege de ce am facut prima paranteza) si Jurnalul National au decis ca o data pe saptamana, impreuna cu publicatiile proprii sa se puna in vanzare o carte.

In functie de tipul cititorului fiecarui ziar (asta e clar, avandu-se in vedere metehnele publicistice ale fiecaruia, stiu ce zic !!), in fiecare miercuri (Cotidianul si Jurnalul National) sau joi (Adevarul) apar saptamana de saptamana mini-serii sau romane.

Ca cititor sporadic si laudaros ce sunt, am decis sa reiau shopingul de cultura saptamanala odata cu lansarea Seriei "Biblioteca pentru toti" de la JN. Saptamana trecuta pe miercuri, am reusit la 8 dimineata sa parchez cu greu langa un chiosc de presa in drum spre servici si sa-mi procur "Cel mai iubit dintre pamanteni" Vol 1. Azi, evident, trebuia sa-mi iau volumul 2. Dar nu l-am mai gasit. "S-a terminat domnu'! S-a vandut ca painea calda !" mi-a transmis bunicuta din chiosc. Am scrasnit din dinti, m-am uitat 2 secunde dezamagit spre ea si am plecat.


E de bine ca se cumpara carte in Romania. Cel putin in Bucuresti se intampla. Masiv.
Deschiderea si inspirarea mirosului de cerneala proaspata (hai ca toti o facem) parca e aperitiv la ceea ce urmeaza. Cititul. E o sansa sa ne de-tabloidizam si de-manelizam. Si multi dintre noi nu o vor lasa sa scape.


==============================
Post Edit joi, 26 martie 2009.
SOLD OUT Vrancea.

2 comentarii:

  1. mda, pai cei de la Cotidianu parca au inceput, acum 1 an jumate parca au avut o super oferta de la editura Dorling Kindersley (DK) cea mai user friendly dinc ate am cunsocut vreodata.
    [url=http://www.dorlingkindersley-uk.co.uk/nf/Book/BookDisplay/0,,9781405329477,00.html#]de ex travel guide-urile[/url]

    Au avut o enciclopedie universala in lb. romana in vreo 17 volume.

    RăspundețiȘtergere