vineri, 1 aprilie 2011

Ceva ce am ascultat obsesiv intr-o zi ....



Să fugim care incotro
Cantand pe gheaţa crăpată
Să ne luăm viaţa la mişto
Un pian pe calea ferată

Am moştenit
Un fitil aprins
Şi gloanţe de argint
Dar le-am uitat dinadins

A doua zi lumină
Ne zambeam stanjeniţi,
Lacrimi de crododil,
Soare cu dinţi

Şi nu-i important dacă ai pierdut sau caştigat,
E important ca n-ai participat,
..........................

Se lasă noaptea in fotografii,
Dar noi aruncăm cu zaruri noi,
Acelaşi intuneric pe care-l ştii,
Aşteaptă cuminte un semn de la noi

Arată-te
Dezbracă-te
Şi arata-mi
Unde am greşit
O mană atinsă
Ramasă aprinsă
Chiar dacă ţine
Acum un cuţit

Soare cu dinţi
.......................

Şi nu-i important dacă ai pierdut sau caştigat
E important ca n-ai participat,
......................

2 comentarii: